Покупець може повернути деталь упродовж 14 днів після придбання та обміняти її на іншу запчастину або отримати назад свої кошти. Повернення деталей, придбаних у нашому магазині, регламентується законом України № 1023-XII від 12.05.1991 «Про захист прав споживачів». Будь-яке повернення запчастин необхідно попередньо погодити з представником компанії.

Усі товари, що повертаються, повинні бути в незміненому стані, в повній комплектації, без забруднень, механічних пошкоджень і слідів використання, включаючи цілісність та охайність пакування.

Умови повернення запчастин належної якості

Повернення деталі належної якості виконується при збереженні товарного вигляду, споживчих характеристик, а також документа, що засвідчує факт купівлі цієї запчастини. Кошти повертаються протягом 10–14 днів після того, як товар буде доставлено на наш склад. Упродовж цього часу здійснюються перевірка деталі, обробка повернення та переказ коштів.

Ми повернемо кошти за запчастини кожному покупцеві, крім випадків, коли деталь явно пошкоджена, товар у неповній комплектації або назад повертається інша запчастина.

Обмін деталі здійснюється в межах перенесення коштів за скасованим замовленням на нове. При обміні нову запчастину буде доставлено протягом двох тижнів після того, як ми отримаємо повернення.

Перелік товарів належної якості, які не приймаються до повернення або обміну:

  • оливи, технічні рідини та аерозолі, тому що ці речовини належать до товарів побутової хімії;
  • деталі та частини кузова, відрізані за розмірами (відрізні деталі);
  • електротовари, а саме лампи, витратоміри повітря, котушки запалювання, датчики двигуна, температури, зносу гальмівних колодок, рівня палива, свічки запалювання та розжарювання, двигуни, регулятори напруги, реле, перемикачі, блоки керування, паливні насоси, форсунки, потенціометр, запобіжники, дроти запалювання, дросельні заслінки;
  • оригінальні деталі, що поставляються виключно на замовлення з центрального складу виробника;
  • індивідуально визначені деталі для автомобіля, що має унікальний VIN-код, несерійне виробництво, є старим або офіційно не постачається в Україну (з правим рулем тощо).

Якщо покупець відмовляється від запчастини, яка є складовою комплекту, повернення можливе лише цілим комплектом.

Ми не несемо відповідальності за відсутні, пошкоджені або невідповідні деталі через 14 днів, незалежно від того, яка сторона винна. Ми також не відповідаємо за втрачені чи вкрадені посилки, такі претензії потрібно висувати до служби доставки.

Зворотну доставку деталей, які більше не потрібні чи неправильно замовлені, сплачує покупець.

Як повернути запчастини належної якості?

Повернення оплати або обмін запчастини виконується на підставі відповідної письмової заяви покупця та має бути узгоджене з представником USAPARTS.

Необхідні дії:

  • зателефонувати до компанії, чітко описати проблему, надіслати заяву, фото товару та пакування;
  • отримати підтвердження на повернення чи обмін;
  • надіслати товар службою доставки та повідомити номер ТТН.

Як тільки товар буде отримано та перевірено, відбудеться його заміна або відшкодування коштів. Заявки на повернення розглядаються протягом 7 робочих днів.

Повернення запчастин неналежної якості

Ви можете повернути деталь протягом 14 календарних днів після купівлі, якщо вона не відповідає опису або містить дефекти з вини виробника, підтверджені експертизою. У цьому випадку можна вибрати між обміном товару та поверненням коштів. Для цього зателефонуйте нам або напишіть на електронну пошту. Після цього представник опрацює вашу претензію та зв'яжеться з вами протягом 24–48 робочих годин.

Ми залишаємо за собою право відхилити ваш запит, якщо:

  • товар був пошкоджений не з вини виробника чи постачальника;
  • виріб використовувався не за призначенням, піддавався неналежному або недбалому поводженню, неправильному або неадекватному догляду;
  • товар був пошкоджений внаслідок неправильної спроби модифікації чи ремонту;
  • виріб використовувався всупереч інструкціям виробника;
  • минуло надто багато часу з дати покупки.

Повернення коштів буде здійснено протягом 10–14 днів тим же способом, що й початковий платіж.

Умови повернення запчастин за гарантією

У разі висування претензій щодо якості запчастини протягом зазначеного гарантійного терміну, щоб пришвидшити ухвалення рішення щодо повернення товару, покупцю слід надати продавцеві такі документи, які підтверджують неналежну якість деталі:

  • заяву на повернення запчастини із зазначенням паспортних даних покупця, назви деталі, причини повернення, виявлених дефектів, термінів гарантії, повної вартості деталі, способу повернення коштів та реквізитів покупця;
  • документи, які підтверджують факт купівлі та оплати товару;
  • гарантійний талон;
  • замовлення-наряд на встановлення запчастини на автомобіль, виписане СТО;
  • платіжні документи, що підтверджують оплату послуг сервісу;
  • висновок сервісу про причини непрацездатності запчастини, виконаний на фірмовому бланку, підписаний уповноваженою особою, із зазначенням обладнання, що використовувалось для діагностики;
  • копію сертифіката відповідності автосервісу для виконання цього виду робіт із печаткою.

Продавець подає рекламацію і надсилає товар виробнику на експертизу. За її результатами ухвалюється рішення про згоду чи відмову в поверненні товару.

У тих випадках, коли гарантійний термін на запчастину відсутній, товар також можна повернути після експертизи. Покупець може особисто організувати незалежну експертизу та повернути деталь із експертним висновком або довірити постачальнику проведення експертизи, яка оплачується покупцем.

Повернення коштів здійснюється лише на банківську картку, розрахунковий рахунок на ім'я покупця, який сплатив замовлення.

Під час придбання запчастин покупцю потрібно враховувати, що у певних ситуаціях повернути товар із дефектом за гарантією не вийде. Це неможливо зробити у таких випадках:

  • самостійний ремонт автозапчастини;
  • неправильне встановлення, регулювання та експлуатація деталі, що призвело до появи дефектів і несправності;
  • пошкодження деталі внаслідок дії інших несправних деталей автомобіля.

Також споживачеві необхідно враховувати, що на деталі, які схильні до нормального зносу, гарантія не поширюється. До них належать свічки запалювання, двірники, фільтри, шланги системи охолодження, конденсатори, гальмівні диски, колодки.

Також гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • товар, що використовується не за цільовим призначенням чи з недотриманням умов застосування, експлуатації та обслуговування, описаних у технічній документації;
  • товар, пошкодження якого відбулося внаслідок помилок покупця при підборі запчастин, некваліфікованої установки, ударів або інших механічних, термічних та хімічних впливів, несанкціонованої зміни конструкції, електричних, гідравлічних або пневматичних систем та обладнання;
  • товари, що зазнали природного зношування, пошкоджені внаслідок дорожньо-транспортних пригод, що мають сліди неправильної установки та пошкодження яких стало наслідком несправності інших вузлів та агрегатів автомобіля.

Покупець, оплачуючи та приймаючи товар, підтверджує, що ознайомлений з гарантійними зобов'язаннями виробника щодо товару та погоджується з ними.