Оплата товарів здійснюється у гривнях. Для кожного замовлення можна вибрати лише один варіант розрахунку за вашим вибором. Оплата частинами кількома різними способами неможлива.

Наразі USAPARTS пропонує такі варіанти оплати:

  • Накладний платіж. Товар надсилається вам транспортною компанією, його вартість та послуги з доставки ви сплачуєте готівкою або банківською картою при отриманні у своєму місті.
  • Банківська картка. Оплатити товар банківською карткою можна онлайн на сайті, через інтернет-банк чи термінал. Для оплати замовлень можуть бути використані картки VISA та MASTERCARD. Дані банківських карток захищено за стандартом PCI DSS.
  • Розрахунковий рахунок. Після отримання вашого запиту менеджер надішле рахунок для сплати. Здійсніть 100% оплату загальної вартості товарів у будь-якому банку. Рахунок та резерв товару дійсні протягом 3 банківських днів. Подовжити резерв можна лише після погодження з менеджером. Товар відпускається після зарахування коштів на наш розрахунковий рахунок. Разом із замовленням ви отримаєте всі необхідні платіжні та бухгалтерські документи.

Питання і відповіді щодо оплати

Як отримати товар без передоплати?

У більшості випадків товар є у наявності на нашому складі, і ви можете сплатити за нього при отриманні накладеним платежем.

Чому може знадобитися передоплата?

Доставка товару під замовлення зі складу постачальника здійснюється після попередньої оплати від 10 до 100% залежно від виробника.

Чи можна скасувати замовлення і повернути кошти?

Якщо замовлення ще не зібране і не передане на доставку, вам повернуть кошти в найближчі 1–2 дні. Також це правило поширюється на товар, якого не виявилося на складі. Якщо замовлення вже у роботі, повернення коштів можливе протягом 10–14 робочих днів.

Гроші повернуться на картку або рахунок, з якого ви сплачували за товар. Якщо ви не отримали їх вчасно, зверніться до вашого банку за випискою (оскільки часто повідомлення про поповнення при скасуванні операції не надходять).

Доставка замовлення

Доставка запчастин по Україні здійснюється за допомогою таких служб:

  • «Нова Пошта» (у відділення або кур'єром за вашою адресою);
  • «Укрпошта» (у відділення).

Для отримання товару необхідно надати документи, що посвідчують особу, паспорт громадянина України або водійське посвідчення.

Послуги транспортної компанії сплачуються самостійно під час отримання товару (у відділенні служби доставки у вашому населеному пункті або кур’єру).

При отриманні замовлення покупець зобов'язаний відкрити посилку, перевірити комплектацію та цілісність пакування в присутності кур'єра або співробітника пункту видачі. Якщо у замовленні відсутні будь-які позиції, або товар пошкоджено, необхідно зафіксувати факт відсутності або пошкодження деталей. Покупець має право прийняти товар та сплатити лише за фактично отримані запчастини або повністю відмовитися від отримання.

Терміни доставки

Термін доставки замовлення залежить від наявності замовлених запчастин на складі та віддаленості пункту призначення. Товари, які є у наявності, надсилаються протягом 1–2 робочих днів після надходження оплати. Орієнтовний термін доставки до населених пунктів України становить 1–3 дні. Перевірити місцезнаходження та переміщення вантажу можна за допомогою трек-номера на сайті транспортної служби.

Доставка великогабаритних товарів

Усі великогабаритні предмети маркуються відповідним чином. Це означає, що деталь не вміщається у стандартне пакування або класифікується як занадто важка. До таких товарів зазвичай застосовується додаткова плата за доставку.

Питання та відповіді стосовно доставки

Скільки часу займає доставка запчастин?

Перевезення більшості посилок займає від 1 до 3 днів залежно від вашого розташування та вибраної служби доставки.

Як відстежити замовлення?

Ваше замовлення буде готове до відправлення протягом 24 годин. Після того, як посилка вже надіслана, ви отримаєте повідомлення з підтвердженням. В ньому ви знайдете назву служби доставки та номер ТТН для відстеження. Щоб дізнатися про можливу дату доставки та місцеперебування вашої посилки, введіть номер для відстеження на сайті відповідної служби доставки.

Чи всі деталі мого замовлення будуть доставлені разом?

Ми докладаємо всіх зусиль, щоб об'єднати всі ваші деталі в одну доставку. Але в деяких випадках може бути кілька доставок з різними номерами для відстеження.

Чи можу я скасувати або змінити своє замовлення?

Більшість замовлень, отриманих до 14:00 (з понеділка до п'ятниці), як правило, надсилаються наступного дня. До цього часу ви можете внести зміни або скасувати замовлення. У цьому випадку вам потрібно якнайшвидше зателефонувати менеджеру.